გაკვეთილის თემა
|
ცრუ
|
სწავლების საფეხური
|
პირველი კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
14 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა /აქტიურობა
|
მოსწავლემ უნდა იცოდეს რომ ტყუილი ყველაზე ცუდი თვისებაა, რომ ტყუილს მოკლე ფეხები აქვს.
კითხულობს ტექსტს და გამოაქვს დასკვნები.
ასაბუთებს თავის აზრს.
ეს შეგონება უნდა გამოიყენონ ცხოვრებაში,
|
გაკვეთილის მიზნები და ამოცანები
|
ხმამაღალი და სწორი კითხვის ჩვევის დაუფლება.
ახალი ლექსიკური ერთეულების გააზრება და პრაქტიკულად გამოყენება.
კრიტიკული აზროვნების განვითარება.
ლოგიკური თანმიმდევრობით თხრობა.
სწორი წერის ჩვევის დაუფლება.
|
წინასწარი ცოდნა
|
იციან რომ ყველა იგავი აღმზრდელობითი ხასიათისაა.
სურათის აღწერა.იციან ერთსიტყვიანი, ორსიტყვიანი, სამსიტყვიანი წინადადება და ა.შ.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
განმავითარებელი: კომენტარებით (აქტიურობისათვის, ჩართულობისათვის, წყვილებში მუშაობისათვის, ბუკის კარგად გამოყენებისათვის, დავალების სწორად გააზრებისათვის, წერის კულტურისათვის).
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
შინაური და გარეული ცხოველების სურათები, დედაენის სახელმძღვანელო, ბუკები, აქტივობების რვეულები, ავტოკალმები, ფორმატები ნახატებით (აქტივობისათვის), დაფა,
|
გაკვეთილის მსვლელობა/ საკლასო მენეჯმენტი
|
დაფაზე ვწერ სიტყვებს:
,,დაუჯერებენ“ ,,მთქმელს“ ,,აღარ“ ,,ტყუილს“ ,,მართალსაც“ ვაძლევ დავალებას მოცემული სიტყვები ააწყონ ისე რომ მიიღონ ანდაზა. აანალიზებენ ანდაზის შინაარსს,უკავშირებენ მას მოსმენილსა და ნანახს.
2. ფიზ/ წთ . 2 წთ
3.ტექსტის კითხვა . 5 წთ
4.ტექსტის ანალიზი. 4 წთ
5.დასკვნების გაკეთება. 4 წთ
6.წყვილებში მუშობა. 4 წთ
7.ფიზ/წთ. 2 წთ
8. ბუკებში მუშობა. 5 წთ
9.საშინაო დავალება. 2 წთ
10. შეფასება. 2 წთ
ვაფასებ განმავითარებელი კომენტარებით, ვთხოვ მოსწავლეებს გაკვეთილის შეფასებას: მოგეწონათ დღევანდელი გაკვეთილი? ყველაზე მეტად რომელი აქტივობა მოგეწონათ? ყველაზე ნაკლებად? კიდევ რას გააკეთებდით? და ა.შ.
|